Meny
Du finner brukervilkårene i Tillit appen, under "brukervilkår" på profilsiden.
Du finner oversikt over dine forsikringer og kjøpshistorikk i Tillit appen under "din profil".
Tillit er et insurTech selskap som tilbyr heldigitalisert forsikring med dynamiske forsikringspremier. Ingen andre selskaper i norden tilbyr dette.
Tillit skal ikke tjene penger på å gjøre skadeutbetalinger vanskelig for deg. For å holde dette løftet har vi utviklet en dynamisk prismodell. Med denne prismodellen tilbyr vi en pris basert på våre faktiske skadeutbetalinger. Premien fastsettes ut i fra en gjennomsnittlig beregning av Tillits innrapporterte skader. Der de fleste forsikringsselskap tenker "jo færre skader, jo mer profitt", tenker vi "jo færre skader, jo lavere pris til deg".
Fastpris sikrer at du vet akkurat hvor mye du skal betale hver måned, mens dynamisk pris vil variere fra måned til måned basert på skader. Har vi lite skader vil den dynamiske prisen gå ned. Har vi mye skader vil den dynamiske prisen gå opp.
Fastpris tar utgangspunkt i den nåværende dynamiske prisen med et lite tillegg.
Ved inngåelse av forsikring betaler du for den første måneden med en gang. Etter dette forhåndsbetaler du for hver periode i Vipps. Dette trekkes automatisk gjennom Vipps Recurring Payment API.
Ved kansellering av forsikringen får refundert utestående forsikringspremie fra og med neste døgn dersom du sier opp før forsikringsperioden er over.
Pr nå blir forsikringen kansellert, men vi jobber med en løsning slik at forsikringen blir satt på pause frem til du betaler.
Nei.
Egenandelen beregnes ut ifra en fastsatt prosentandel av det gjeldende reparasjonsverkstedets reparasjonskostnad for knust skjerm. Prosentandelen starter på 60 % av reparasjonskostnadene og reduseres ned til 5 % over periode på 6 måneder dersom mobilen holdes skadefri. Bruk av forsikring vil tilbakestille den nedjusterte egenandelen. På min side i appen finner du oversikt over din egenandel til enhver tid.
Ja. Når du vil bytte forsikringsselskap må du si opp din gjeldende forsikringsavtale. Vi anbefaler at du sier opp fra samme dato du blir kunde hos oss. Ta kontakt med kundeservice hos ditt nåværende forsikringsselskap.
Du kan når som helst si opp din forsikring hos oss under din profil. Du får refundert utestående forsikringspremie fra og med neste døgn dersom du sier opp før forsikringsperioden er over.
Pengene blir refundert til din konto via Vipps. I betalingshistorikk i appen Vipps finner du informasjon om refunderingen.
Selv om Tillit er nyetablert og lite, kan vi garantere deg at vi kan betale erstatning ved skade. Tillit er sikret av forsikringsselskapet Eir ansvarlig dersom vi er ute av stand til oppfylle våre forpliktelser. I tillegg oppfyller Tillit alle lovpålagte krav til å være forsikringsagent og har tillatelse fra Finanstilsynet til å drive forsikringsagentvirksomhet. Vi er også en del av mediekonsernet Schibsted som er Tillits største eksterne investor.
Vi er opptatt av tillit og tar ditt personvern på alvor. Se vår personvernerklæring for hvordan vi behandler dine data.
Du melder skade i Tillit appen eller på nettsiden.
Når du har meldt skade i appen går du til verkstedet du har valgt. Her vil verkstedet fikse telefonen din og du vil motta en mail når mobilen er fikset og du kan hente den igjen.
Du kan fritt velge mellom de verkstedene Tillit har inngått serviceavtale med. Vi har testet disse verkstedene for å sikre oss at du blir fornøyd. Du finner oversikt over de ulike verkstedene i appen.
Nei.
Vårt hovedkontor er på StartUpLab Oslo Science Park med adresse Gaustadalléen 21, 0349 Oslo.
Når du har skaffet deg en ny telefon og logger inn i appen vil vi kjenne igjen at du har en annen telefon og spør om du ønsker å bytte forsikring. Da blir den gamle automatisk terminert og du har fått en ny forsikring, med samme dekning, på ny telefon.
Nei, du kan kun forsikre den telefonen du laster ned appen på.
Per dags dato er Tillit kun i Norge, men Tillit har planer om å ekspandere til Sverige og andre europeiske land.
Finn et speil, hold mobilen ca 20cm fra speilet slik at QR koden blir lest. Hold rolig i mellom 5 og 10 sekunder. Skjermen skal vende inn mot speilet.
Fordi du ikke har tatt bilde av skjermen din. For å opptjene skadefrie dager trenger vi et bilde av skjermen din for å se at den er hel.